Stalkkauksia

12.9.2013

New start

Hey elikkä Marianne täällä taas, toi edellinen blogi sai tos yksilta kivan kohtalon ja poistin sen. So this is new start.

Huomenna 13.9.13 perjantai:3 yeey 13 on aina ollu mun onnennumero ja 13pv on aina ollu paras. Nyt vielä 13pv perjantai:3 Ja huomenna olis suunnitelmissa koulun jälkee käydä leikkuuttaa näit hiuksia.. Hihii ja sen jälkee lähen junalla lahteen ja oon siellä yötä. Lauantaina aamulla sit bussilla tampereelle koska TRACON :33
oon oottanu sitä innolla jo pitkää. omo nään siellä ihania ihmisiä C:

Jos oot tulos traconii  nii mua saa toki halaamaa^^ jos löytää mut ;D no oon siellä lauantain ihan vain sinisissä housuissa ja vihreessä sienipaidassa. Ja tieteki sateenkaarihiukset;3 sunnuntaina cossin Changjoa Miss Right videosta, sitä oranssia haalaria. Löydätte varmaa xD

Mutta eipä mulla nyt enää muuta tässä ollu, palaan tuonne ompelukoneen ääreen... Ei toki tule kiire tehä se haalari UnU


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti